مهم ترین خبرهای روز ایران و جهان

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

مهم ترین خبرهای روز ایران و جهان

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

مشترک گرامی در فروشگاه آنلاین همراه اول ضمن مشاهده انواع بسته های اینترنت میتوانید

مشترک گرامی در فروشگاه آنلاین همراه اول ضمن مشاهده انواع بسته های اینترنت میتوانید بسته مورد نظر خود را خریداری نمائید. shop.mci.ir/package


همراه اول - بسته های اینترنت نوترینو


https://www.mci.ir/notrino-plans
Translate this page
خرید بسته های اینترنت همراه اول در انواع روزانه، شبانه، کوتاه مدت، بلند مدت و نامحدود امکانپذیر است. ... برای مشاهده لیست صفحات به https://www.mci.ir/internet-tariff-reduction مراجعه نمایید. .... در صورتی که مشترکی بسته ی فعال آلفا+ داشته باشد، اگر اقدام به فعالسازی ... مشاهده بسته ها و انتخاب بسته مورد نظر, - ارسال عدد ۳۲ لاتین
کد اینترنت رایگان همراه اول
بسته های مکالمه همراه اول
بسته های اینترنت ایرانسل
چگونه بسته اینترنت را حذف کنیم
بسته های اینترنت رایتل
هدیه شبانه همراه اول از چه ساعتی شروع میشه

People also search for

راهنمای سرویس های ارائه شده جهت مشترکین دائمی و اعتباری. ... ها و ارسال عدد بسته, - مراجعه به حساب کاربری «همراه من» به آدرس my.mci.ir - مشاهده و انتخاب بسته موردنظر ...
کد اینترنت رایگان همراه اول
کد دستوری شارژ همراه اول
کد همراه اول برای مکالمه رایگان
چگونه بسته اینترنت را حذف کنیم
فعال سازی اینترنت همراه اول
موجودی سیم کارت اعتباری همراه اول

People also search for

Oct 1, 2018 - همراه اول از امکان خرید بسته های اینترنت از طریق پرتال این اپراتور خبر داد. ... و اعتباری می‌توانند در صفحه‌ معرفی بسته های اینترنت، گزینه‌ خرید را مشاهده کرده و ... کلیه مشترکین بعد از ورود به درگاه شاپ می‌توانند با تایید خرید بسته‌ مورد نظر، با وصل شدن به درگاه بانک، بسته‌ اینترنت مورد نظر خود را خریداری کنند.
همراه اول به منظور تسهیل خرید بسته های نوترینو، این امکان را فراهم نموده است تا مشترک تنها با ... برای مشاهده و یا فعالسازی بسته ها کد *۱# را شماره گیری کرده و یا به صفحه بسته های اینترنت ... پس از ورود به منوی ۵، منوی بسته های نوترینو دیده می شود و مشترک نوع بسته نوترینو مورد نظر خود را انتخاب می نماید: ۱. ... IR All rights reserved.
کد اینترنت رایگان همراه اول
بسته های مکالمه همراه اول
فعال سازی اینترنت همراه اول
خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران
این بسته قبلا برای شما فعال شده است
بسته های اینترنت ایرانسل

People also search for

راهنمای سرویس های ارائه شده جهت مشترکین دائمی و اعتباری. ... ابتدا کارت شارژ مورد نظر خود را خریداری نموده و پس از شارژ سیم کارت از تلفن همراه خود استفاده می نماید. .... مراجعه به سایت همراه اول (www.mci.ir) ،خدمات مشترکین ، درخواست فعالسازی سرویس پس ... جهت آگاهی از مناطق تحت پوشش اینترنت همراه می توانید به سایت همراه اول WWW.
لغو سرویس های همراه اول
کد اینترنت رایگان همراه اول

People also search for

با خرید شارژ از فروشگاه آنلاین همراه اول، از ۵ درصد تخفیف ویژه بهره مند شوید. خرید شارژ ... با خرید بسته های همراه اول از یک اینترنت خوب همیشه لذت ببرید! خرید بسته ...
قیمت مای فای همراه اول
بهترین مودم 4g
مودم رایتل
نحوه خرید سیم کارت دیتا همراه اول
مودم دانگل چیست
مودم 4g دست دوم

People also search for

راهنمای سرویس های ارائه شده جهت مشترکین دائمی و اعتباری. ... ۲۴ ماه گارانتی شرکت اسوشید تجارت مشاهده شرایط خرید خرید آنلاین Redmi note۲ شبکه های ارتباطی ..... در روز تولدتان میتوانید یکی از دو مورد زیر را به انتخاب خود از همراه اول هدیه بگیرید: ۱- ۲۴ ... بسته هدیه مکالمه تا ۲۴ ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک معتبر خواهد بود.
راهنمای سرویس های ارائه شده جهت مشترکین دائمی و اعتباری. ... سپس پیامکی با مضمون مشخصات بسته خریداری شده برای مشترک ارسال می شود. CPoHuW https://www.mci.ir/excitement-pack. ۴۸۲. ..... در مورد صندلی هایی که دارای انواع ماساژدهنده و گرم کن در داخل خود هستند مسئله به چه ..... برای مشاهده لیست اعضاء عدد ۰ را به ۸۹۲۰ ارسال کنید.
https://m.mci.ir/vi/web/guest/۱۰۰۰smartphones-winners .... ادعای نسخه کرک شده بازی آنلاین Clash of Clans در شبکه‌های مجازی در حال انتشار است. ..... پس از ورود به منوی ۵، منوی بسته های نوترینو دیده می شود و مشترک نوع بسته نوترینو مورد نظر خود را .... تنظیمات مربوط به سیستم عامل های مختلف را می توانید در همین صفحه مشاهده نمایید.
چنانچه مشترک قبلا بسته تشویقی پیـامکی همراه اول را خریداری نموده باشد، و .... مـیزان بستانکاری بـه مـیزان مورد نظرhttps://www.mci.ir/increase-credit 312. ..... جدول 2 انواع بزارهای مشاهده شده از مشترکین همراه اول نوع بزار نام بزار بات‌نت ..... های متنوع اینترنت نوترینو مـی توانید بـه این لینک (www.mci.ir/notrino-shop) مراجعه نمایید.